klimakteriekossa. Inget annat.

Alltså, sitter i godan ro och läsermorgontidningen vid frullen. Och kommer över dagens värsta reportage.
Vadå nyhetstorka??
och vaddå - "oj jag vill gärna komma i tidningen så jag ringer dem och gnäller...."

Kolla på artikeln här. Läs NOGA sista meningen som klimakteriekossakärringen säger.

Men vad är det med henne? sitta därmed näsan i vädret och se snipnäst ut och gnälla. "Trodde att det var grönområde"  "Kan nog inte bo kvar" "boendemiljön förstörd".......

Egentligen skall man ju inte ge sådan här puckon som henne utrymme i media, men är det nyhetstorka så är det.
Och hon skulle bara kunna flytta ut i skogen utan grannar på fem mils avståndså hade kanske folk sluppit henne. Jag antar, bara gissar att hon är en sån där gnällkärring som gnäller och irriterar sig på allt och alla sominte passar in i hennes och makens lilla mall.

men nu skall jag släppa henne, och hennes lilla petitessproblem, och koncentrera mig på att skriva nåt positivt.

Bakade äppelpaj på egna äpplen idag.Gott, och positivt.
dessutom har jag och min överhettade hjärna kokat ihop en "master plan" för trädgården.
Jag skall plantera bambu.

Snyggt, rasslande och ger skugga (vilket jag saknar efter att eken föll till marken). dessutom så kan man använda det som "berså" och ungarna kan leka kurragömma. Tre (minst) funktioner i en. Som ett kinderägg ungerfär.

 och skulle det komma förbi en panda så kan ju den bara äta i lugn och ro.

Då känns det som om man stödjer djuren också......

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Angelica

Bra bloggat. Är jag som bygger på det fina grönområde ute i Rottne.

Folk undrade ju hur det gick oså men dom tog bort alla kommentarer till artikeln. Huset står där nu iaf men de fina grannarna har överklagat igen..

Så vi får de.



Ha det bra..

2008-10-21 @ 19:10:48
>Jag som skrev: Angelica

Så vi fårse ska det självklart stå.

Tack igen.

2008-10-21 @ 19:12:27

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0