varit i Malmö idag...

jag kom precis med tåget. Har varit i malmö på min egen avslutning på högskolan därnere.
Tämligen meningslöst kan jag tycka, men kallar de - kommer vi.
det var en trevlig utflykt i alla fall.

men nu är jag tillbaka i stan och jag har precis kommit upp till jobbet för vi skall ha personalfest i kväll.
Så jag har ju fått släpa med mig festkläder i väskan hela dagen för att kunna byta om nu. För man vill ju inte festa i svettiga resekläder....

Så strax  skall jag gå.

sedan vill jag bara berätta en annan rolig sak:

den 16/6 åker hugo och jag till Canada!!!!!! Hugo är helt exalterad och undrar om vi inte kan åka imorgon!!! Nej, vi måste vänta i tio dagar säger jag....

Tjohoooooo  Syrran here we come!!!


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cissi

Jaaaaaaaaaaa vad kul!!!!!!!!!!!!

Michael håller redan på att fylla upp poolen med vatten så att Hugo kan bada när han kommer!

Varmt och skönt har vi det ju oxå...vad sägs om 34 grader???? he he he

syster yster

2008-06-06 @ 18:31:19
URL: http://cissimikesarah.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0