allvarligt talat. vem vill göra detta?

Såg i en artikel på aftonbladet om en ny grej i Kina.
En tandem toa.

Här kan man sitta som ett par och reda ut sina oförräter, diskutera agressioner - och sedan spola ner skiten s.a.s. Men allvarligt.....
VEM  vill sitta på toa med sin partner och diskutera vem som skulle tvättat eller den där utekvällen som blev så otroligt sen, eller varför smöret stod kvar på diskbänken efter 4 timmar.

Nä på toa sitter man själv i lugn och ro och läser inredningstidningen.
fast det är ju inte så ofta man får göra det som trebarnsmorsa.

men den kostar 8600 spänn men å andra sidan behövs bara EN spolning för att rensa båda skålarna.

Men det är som jag säger, bara i Kina mina vänner - bara i Kina.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0