En konstig sak bara....

...som jag glömde förut.
När jag gick på stan så såg jag en brevbärare cykla förbi.
ja, vad är det för konstigt med det då, tänker ni.
Själva den grejen var ju inget konstigt nej det kan jag hålla med om.

Men han var klädd i t-shirt, och kortbyxor.

I Mars. 2 plusgrader och SKITkallt.

Det var konstigt.

Och en annan sak.
När jag var och köpte lite fina kläder till bebbisen i storlek 62 så sa hon i kassan.
-Till en liten nyfödd????
-Eh, nej, tänkte jag säga. Han fyller tre i år.

SJÄLVKLART är det till en nyfödd!!!! Men hon ville väl. "Making conversations".
Fast det finns kanske kurser för det man kan gå på.

Vad vet jag?

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0