fingrarna frös till is....

..när jag stod och väntade på bussen imorse. hade ju totalt missbedömt tiden när den skulle gå, så jag fick ju stå extra länge i regnet och glo.
dessutom har jag ju glömt mitt papaply i bilen, och där gjorde det verkligen ingen nytta.
Ser ut som en dränkt katt nu. och dessutom, vet ni hur en ullkappa LUKTAR när mab varit i regnet med den?

just det.

Så nu behöver jag värma upp mig med en kopp kaffe, det första jag gör idag.
coffee

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Charlotte

Hej, nu är det tävling igen hos mig - och den här gången väljer du själv vad du vill vinna! Hoppas du vill vara med! :-)

2008-03-06 @ 16:42:52
URL: http://www.charlotte.nu

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0