Freeedag.

OOOh, tror ni inte förresten, när jag åkte hem från jobbet igår, att de ringde från dagis; Gustav hade feber (igen) så det var ju bara att gå dit och hämta tidigt.... så är det. idag är han hos farmor och farfar och vilar upp sig, ville är på dagis och Hugo i skolan. Maken har jobbat natt.
Slaggar väl antagligen. eller nåt.
men snart slutar jag för dagen (typ om två minuter) hem och hämta ungarna och så är det fredags mys på G- det skall bli myyyysigt.
det är väl därför at det heter fredags MYS för att det just är mysigt.  Typ.
Och jag skall nog köra ett litet pass på crossen i eftermiddag och sedan kan man ju med gott samvete ta sig en liten pralin till kvällen. eller så.
Jag skall nog pumpa upp min gymboll och köra lite träning. Såg att Perelli hade gått ner 8 kg på tre månader genom att använda en sån. och äta på nåt konstigt sätt.

men det är klart, om man är kändis och inte behöver gå till ett "vanligt" jobb varje dag så har man ju TID att ligga och träna och så. sedan har de ju specialkockar och PT och annat löst folk som peppar dem hela tiden.
en annan får ju liksom peppa sig själv, och hur jäkla lätt är det när huset är upp-och-ner-vänt, tvätten behöver tvättas, gardinerna strykas, maten lagas, ungarna vill ha lördagsgodis och trädgården behöver vårstädning.

ja, jag hinner (orkar inte i alla fall. och det är väl därför man ser ut som man gör. hehehe

nä nu skall jag åka hem.
Å äta lax till lunch tror jag.

Tudiloo.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hoppas Ni får en trevlig mysfredag :-)

2008-03-07 @ 18:45:17
URL: http://aragon.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0