hahahaha

jag har en dröm.

I den så sitter J-Lo och snorar.
Hon grinar. Hennes bröst läcker så hon har stora fläckar sin designerklänning. Hon har kräk i håret.
Hon har avslag och luktar illa. Hon har mörka ringar under ögonen och darrar för hon dricker alldeles för mycket kaffe för att hon inte skall somna mitt i amningen.
Ja, den förresten funkar inte alls.
Nej barnen skriker, hon har sår och grinar varje gång och barnmorskan skäller på henne och tvingar henne att försöka varje gång. 

I bakgrunden rör sig hennes snajdiga man, han är välklädd och har inga kräkfläckar. Han luktar after shave.
Han smyger omkring och bryr sig inte särskilt mycket, utan att han vill att hon skall få tillbaka sin normala storlek. Nu har J-Lo fått en rejäl sitttdyna.
Hon svettas, hennes deo funkar inte längre. Hon hinner inte gå ut och köpa en ny.
Hon struker bort en hårslinga ur ansiktet. Håret är fett och hon torkar av snoret på sina mjukisbyxor.

MOOOAHHHAHHHAAAHHHAAAA

..................men det var bara en dröm.........................



Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0