jag är väl inte hipp nog va?

Såg att unga fräcka tjejor i övre tonåren kan tjäna mycket pengar på att blogga runt om olika saker att köpa. De hittar lite kläder, lägger upp det i bloggen, skriver att "Åh, kolla så somrig! Den vill jag ha på midsommar"  och då vill genast en massa företag sponsra dem med både det ena och det andra.
För de är STILBILDARE förstår ni.

Det är uppenbarligen INTE jag. Det är ingen som vill sponsra mig med saker, eller be mig göra reklam för olika saker.
Jag kan göra reklam för sånt som jag har stor användning av. Så om det är några företag nu som känner att de vill skicka gratisgrejor till mig så varsågod. Jga skriver om allt. Är inte petig (kanske det som är felet)
-Vi använder en hel del blöjor (och dyrt är det)
-Arla kan höra av sig, det går åt massor med mjölk. LAKTOSFRI och den är INTE gratis kan jag säga)
-Jag behöver antirynk-kräm. Börjar se bedrövlig ut. Gör ett före- och efter reportage.
-Vi behöver renovera badrummet. Nån inredsningstjofräs som vill göra ett före- och efter reportage?

Äsch, strunt samma. Jag är inte petig. Skicka allt!!!!

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Kattis

Hahaha, du har såååå rätt.
Fast vi är väl lite färre än de unga, hippa.
Ha en bra dag....här vräker snön ner just nu.
K

2008-03-24 @ 10:07:54
URL: http://kattis11.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0