jag kanske borde...

...röra på mig, men jag orkar inte. Inte just nu i alla fall. Men jag har fått låna en bok om jobbiga övningar med gymboll, som jag vann härförleden.
Och Maria (som lånade mig boken) sa att de övningarna var tuffa och gjorde nytta, och det kan man ju pyssla med på kvällen när man glor på teve.
Så det är mitt projekt för ikväll.
Och så har jag en uppgift att göra klart till skolan.

Men det går väl ganska fort. får jag hoppas.
Undrar förresten hur det kändes för Christer Sjögräs. Han kom ju nästan sist.
Vilken revanch.
Skönt att hans fans är så gamla att de inte hittar telefonen numera.

Nu skall vi gå ut och leka lite annars tror jag att vi somnar allihopa.
ja, Pär och Hugo har åkt på bio.
Själv får jag vara hemma och ta hand om tvätten.



Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0