Måndag. Fått uppmuntran.

Flera har läst artikeln på alltombarn.se och uppmuntrat mig. de tycker att det är bra att någon vågar prata om döda barn. Och det är ju viktigt.
hur skall man annars gå vidare?
Jag tänker på alla dessa föräldrar ute i världen som går igenom samma sak.
Håll ut - ni kommer att överleva detta, fast man inte tror det när det händer.

Ikväll har jag varit på föreläsning med en kollega. det var Lennart Lindén och Morgan Alling som hade en föreläsning om "Besvärliga människor". Det var intressant, många bra tips och trix som man kan använda sig av.

Imorgon är det full skoldag, och efter jobbet skall jag hem till Anette och ta ett par glas vin och sedan skall vi gå på Fredrik Lindström!!!!
det skall bli kul!

Nu är det dags att slagga tror jag......


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0