men jag orkade träna....

...fast jag ALDRIG trodde det innan idag.
har inte varit på humör alls. Trött.
Näääää

vill inte......vill inte...... näääää orkar inte bara...... = sådär har jag låtit idag.
Men så kände jag; är ju tvungen att gå och träna för jag har ju inte någon vikarie direkt och då står ju hela gruppen och väntar på mig....
Men jag orkade ta mig dit, och orkade köra ett pass.
Men nu är jag trött.

Svettigt.

Dusch och så är det Criminal Minds. Det finns inget bättre sätt att avsluta kvällen än lite seriemord.
Jag gillar ju sånt vettni, slafs, blod och terror.....
Jag är ju inte riktigt klok. Det 'är det ju många som vet.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0