regnet det bara öser ner...

...men vad gör väl det? Jag håller mig inomhus. Och det är skönt.
Idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kommer ner på golvet för att leka med mina barn.
Så jag antar att om jag väl kommer ner dit så får jag stanna där.
Kanske inte är så dumt förresten, Kan man ju passa på att ta sig en liten tupplur.

Hugo skall till simskolan idag. Antar att jag får vara hemma med de andra då, och maken kör in honom.
på måndag morgon kommer artikeln på alltombarn.se så då får ni se.
reportern mejlade mig och bad om en bild där jag skulle se lite allvarlig ut, som skulle ligga i "puffen" på första sidan.
Jojo. nu blir man rikskändis.
hehe. Dessuom ser jag ut som en snekäftad barracuda men vimsig frisyr. Men å andra sidan så är det mitt habitualtillstånd. Så ser jag alltid ut.

Nu är det dags att börja förbereda lunchen. Har som vanligt ingen aaaaaning om vad jag skall göra. Världens sämsta idéer i köket.

Topplista på trista saker.
> laga maten
> komma på VAD jag skall laga
> sopa löv
> torka snor på barn
> stryka nån annans tvätt
>komma på topplistor

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0