Rösta nu då!!!

Kolla!!!
Jag ligger på andra plats. Det är ju helt fantastiskt. Men nu vill jag att ni alla skall rösta så jag kan ligga på första plats!!!!

Kom igen, I dare you....


 Titel - BeskrivningDen här månaden
1Snacka om Buzliv - Gillar du att garva åt andra så har du kommit helt rätt. Här är mitt liv, eller i alla fall valda delar av det i en salig och humoristisk röra.
Kategori: Humor Oförändrad
39
2Tre Amigos - Tämligen småtrist blandning av tre barn och en något stressad mamma. Eller "Tänk om mitt liv var som en marängsviss"
Kategori: Humor Oförändrad
9
3Familjen Skolman - Mitt namn är Alex. Jag är född den 17 februari 1976 i Farsta. Om du läser min andra blogg vet du kanske att jag med ojämna mellanrum besöker en psykolog. Jag hade nyligen en öppenhjärtig diskussion med denne om skillnaden mellan den person jag framstäl
Kategori: Humor Oförändrad
9

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0