söndagen en del att göra

igår hade vi ju surprisepartaj för Simone.
Vi "kidnappade" henne (eller rättare sagt hennes man kom med henne, intet ont anande) ut till Ryggis där Andreá jobbar.
Vi hade fått låna varmbassängen så att vi hade beachparty där inne. Alla hade med sig (minst en) flaska skumpa så nivån blev hög.
Vi badade och plaskade och käkade snacks på poolkanten.
Sedan fick hon massage och diverse behandlingarsom ansikstmassage och klet i håret och massage här och där. Gött för henne.
Sedan bastade vi och gjorde oss vackra, sen gick vi på Venezia.

där åt jag den godaste pizzan jag nånsin lyckats klämma i mig. Färsk grön sparris, färska champinjoner, lime och basilikasås och en massa annat gott.

Sedan gjorde jag misstaget att dricka ett glas rött, och det räckte ju för att skapa huvudvärk som nu på morgonen blev till migrän....nåja.

Åkte hem med Nicole som ändå körde åt mitt håll.

Mycket trevlig kväll.

Idag leker Hugo med Emil, de har kollat på varandras Pokémon kort och nu tittar de på bröderna Fluff på datorn.

Jag skall börja fixa lunch.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0