statusrapport

bäst att avlägga rapport nu innan strömmen går-
ja det känns som om det kommer att ske snarare förr än senare.

Och det gör just inget för för att sitta här och tvingas utstå Carola sitta och göra bort sig i så skall detlåta, det är ju i coh för sig kul, men tröttsamt att se samma ansiktsuttryck på henne hela tiden.
Hon kan ju inte en sång, typ två  toner. kan bara sina egna (och knappt det)

Nåväl. annars finns det ju ett annat bra sätt man kan göra. Stänga av. Och det är precis vad vi gjort nu....

Gu´vad skönt.

Nu får jag tacka för mig och önka gonatt i snöstormen.

Får väl gräva mig ut imorgon....

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Natalie B

Hoppas du får en bra kväll!

2008-03-21 @ 20:53:27
URL: http://natalieb.blogg.se

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0