undrar hur påskharen skall hitta hit.

kan tänka mig löpet på kvällstidningarna.

PÅSKHARE
gick vilse
I SNÖN

LEDSNA BARN
Påskgodiset
FÖRFRUSET

-JAG ÄR DESPERAT
säger 3 BARNS MAMMA
Inga påskägg i snön

Ibland tycker jag att det är så jäkla kul att prata i rubriker. Som på ett löp ungefär. Det kan alltid locka till lite skratt. Ett tag sedan blir det mest irriterande.
Jag och polaren Anette, vi brukar göra rubriksamtal ibland. Vi får inte så mycket sagt, med vi har kul!
Pröva själva.

Vaknade kl 06.10 och ungarna glada och pigga som små gummibollar. Annat än mig det.

Hugo kom in och körde sin John Pohlman imitation. -Nu skall vi titta på väderläget, sa han och drog upp rullgardinen.
Höll på att skratta ihjäl mig. Det lät så kul alltså. Han har uppenbarligen tittat på vädret på teve.

Men ute är det snöstorm. Tja storm är väl att ta i , men nog blåser det alltid... Skall plocka in lite mera vad ifall det blir strömavbrott.

Så nu är det första fika pausen, jag har dammsugit, svabbat och städat ur kylskåpet. Klätt på alla barnen och snart måste jag väl till tvättstugan oxå.
Trist men sant.

Men nu är det kaffedax. I lugn och ro.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0