idag. en vanlig infekterad fredag

Tja, det är väl typiskt va?
Tror ni inte att jag har fått nån sletans infektion efter fotoperationen också. det är ju typiskt också att jag skall få det.

lyfte på bandaget idag, och det var inte snyggt. såg ut som en ond fot.jag tänker minsann inte beskriva den i detalj, men den föranledde mig till att ringa vårdcentralen och beställa tid.

Fick komma ner, doktorn glodde på min fot, och skakade på huvudet, lade det lite på sned och sa; -Jag hoppas verkligen inte att infektionen går ner i BENET. Då blir det BESVÄRLIGT.

Jodå. Så var det med det. ut på apoteket och hämta ut min dunderkur med A N T I B I O T I K A, som öststatssköterskan sa. Så nu ser jag fram emot att bli pigg i foten.

Annars så har det varit en vanlig dag med vanliga händelser och vanligt tjabbelibabb. Sådet tänker jag inte orda om. Nu måste jag däremot skriva två skrivningar till nästa vecka. mina elever har ju slutprov.....

Undrar om jag skall komma in i elaka-fröken stadiet. hmmm......mmmmooooaaaaahhhaaaaaa...(nu försöker jag bli stygg) men det lyckas inte. jag skall nog vara så där som jag brukar. mesig.

Nä, jag skal komma på lite kluriga frågor. vänta bara.
Men inte så man sätter dit någon för det är ju inte kul. men bara så de får tänka till lite.........lite extra.



 

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0