Talang 2008

har fastnat framför teven samtidigt som jag sitter i bakfickan och snackar med alla sköna människor, så fastnar alltså min blick på teven.
Nu kommer jag inte därifrån.
Det är några bruttor som har målat sig med guld i nyllet, kallas sig för lite fräcka namn (Elastic bla hann jag uppfatta). de dansar i en boxningsring.
jag kan väl säga att det var väl inte direkt något som jag hade sett fram emot att se igen.

Nu kommer BBgånger 8. Kallar de sig. En mamma, en pappa och deras åtta barn. De älskar att sjunga och dansa(KNUTBY-varning) och oj vad "söta" de är.
Jag mår illa. Allvarligt.
Jag kommer ALDRIG tvinga mina barn att ställa upp sig på rad och klä ut sig skojjiga kläder och sjunga med ett desperat flin flygandes över läpparna.

Det känns helt hysteriskt. Och ålderspannet är ju från 18 ner till 4.
Det känns en aning krystat, och en aning frikyrkovarning.

Och vet ni, det värsta....de gick vidare.

jaha. nu vill jag inte skriva mera.

Kommer att drömma mardrömmar om att mina barn kommer in välkammade, välverserade och med rena kläder och steppar, medan de sjunger en kuplett av Karl Gerhard.

Brrrrr.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: emma

Nämen! Jag tittade på det nu via nätet - och det var ju jättecharmerande! Jag är helsåld på sånt här! Nästan så att jag fällde en lyckans tår också. Nästan.

2008-05-02 @ 22:02:09
URL: http://barabratack.blogg.se
>Jag som skrev: Liljeholmsbron

Hi Hi Hur gick det vad hette dom i Sound of Music? Familjen Von Stropp ? :D

2008-05-03 @ 11:04:15
URL: http://blogg.expressen.se/liljeholmsbron/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0