vill oxå till Götet

Läste i Emmas blogg att hon skulle till Götet....

nu blev jag extremt avis. jag vill också till Götet. Hm, här sitter man i skogen och ser bara träd så långt man ser, och så får andra dra till kusten.
nä, om man skulle åka dit? Är du ledig brorsan, så du kan ta emot lite besök av alla dina systerbarn? Eller om jag åker själv.

Nu kom jag på en extremt bra ide. Jag drar till Götet, till brorsan och sedna går han och jag och tittar på Blåvitt som piskar upp något B-lag. Det låter väl som en plan.
SEdan kan jag åka spårvagn och bluda och minnas alla ljud och dofter i Götet. Typ fiskmåsar och rutten tång.

men det gör inget att det luktar rutten tång!! För det är VÅR tång. Våra fiskmåsar som ständigt cirklar över oss, och skiter varhelst de vill....

Jag bokar tåget...

   

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0