idag blev det annat

Vaknade upp imorse med en feberhet Gurkan brevid mig. 39 grader och trött kille, så det blev ju bara att ringa runt och meddela att jag stannar hemma idag.

Och på jobbet så tror jag att det hade varit full fart. Idag är nämligen sista inlämningsdag för elevernas projektarbeten. Och jag antar att en del tror att man kan komma sista dagen och begära stora ändringar, men icke sa nicke.

har man haft två terminer på sig så.... lite sent sista dagen..
så lite synd att det inte var så soligt idag för då hade man ju kunnat jobba på brännan. Nu blir det till att jobba hemma samt ta tvätten och sånt trist. suck.

bara att bita ihop.

Gurkan ligger i soffan under filten, med Apan (gossedjuret) i handen, och slötittar på film. Själv har jag fått mig en kopp kaffe och sitter och svarar på elevernas mejl. Undrar om det borde räknas som arbetstid då? Eller hur gör man?




Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Klart det är arbetstid.

Härligt med kreativa elever som kommer sista dan med sånt ;)

Kramen till dig hoppas Gurkan är bättre.

Gissan

2009-04-28 @ 09:06:10
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0