45000 unika läsare varje dag!!!

...har inte jag.

Ändå har jag följt de superbra tipsen på bambis blogg.

Jag försöker och försöker, är alltid jäkla irriterad när jag kollar in statistiken. (eller skall jag skriva statiskiten)...med höjd förväntan klickar jag på knappen som skall föra mig till sidan som plötsligt skall meddela mig att jag har en av Sveriges mest besökta bloggar.

Med bävan i min pipiga röst och med darrande hand klickar jag....sidan laddas.....
Axlarna faller ner, en suck undslipper mina bleka läppar.

16 besökare.

Suck. Hur skall jag göra?Hur skall jag kunna gå vidare?

Eller så är det bara så att jag stinker......

Luktar det???



Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Ja, jo..sniff, sniff...lite osar det nog...

;)

Din blogg ser lite kul och intressant ut tycker jag..

Ska nog kolla in den lite mer om det är ok...

Lägger till dig till min lilla kollavadsomhäntvarjedag-lista.

Behöver lite crazystuff att fylla min vardag med.

Ha en go kväll i Växjö. (bor ca 3,5 mil ifrån dig.. :)))

Gissan

2009-02-05 @ 22:42:00
URL: http://gissan.blogspot.com

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0