melodifestival 2:2

Måns, Amy Diamant, Kakorna Country, hårdrockarna och lili/sussi.

det var väl det man kunde gissa....

är det någon som har fattat det här med duellen förresten?
Jag gör det inte. Men det känns som ett omständigt sätt att få folk att rösta mera, och därmed dra in mera pengar.

ok, lilla diamanten går till andra chansen, och heavy metalhistorien går till final.

och i duellen nr två så träffas måns och systrarna Päivirinta eller hur det stavas.

det var ju synd att Kakorna Country åkte ur, men jag gillade dem ändå,
Hugo har nu nästan somnat i soffan, glad över att Måns gick direkt till finalen i alla fall. han är fortfarande frågande över varför tjejerna hade baddräkt på sig....

Det känns som om Petra har ont i ryggen. Hon är lite stel, och håller sig gärna i bordet. Jag lider med henne. Hon hade säkert velat lägga sig på golvet. Hoppas att hon har en naprapat/massör eller någon annan händig bakom scenen som väntar på henne.

Nä dags att glo på nåt annat.



 

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0