utmanande....

Har blivit lite inofficiellt utmanad av Preffen och av Gissan

Jag slänger ihop utmaningarna i en enda stor soppa, smakar av....och serverar.
Vassegoda.

Utmaning nr 1.

Man skall gå in i "Mina bilder" gå in i den 6:mappen och välja ut den 6: bilden och skriva något om den, och sedan utmana andra att göra likadant. Gärna några bloggpolare som i sin tur utmanar...

Skriv i kommentatfältet om ni antar utmaningen och länka..... Svårare kan det inte bli!

Tadaaa!

Nu skall vi se vad jag hittar.....




Här är vi på väg till västkusten i somras, och grabbarna sitter och tittar på en bärbar DVD med Thomas Tåget. Hörlurar på, så det var lugnt och tyst hela vägen. Gött va?!


Utmaning två.

Berätta 7 sanningar om dig själv och 8 ovanor.

Ok. Dags att rannsaka sig själv. Hm. Hur skall det gå. Nu kör vi.

Sju sanningar:

1. Jag är obotlig optimist. Ungefär som en irländsk setter, svansen viftar hela tiden.
2. Jag älskar marsipan.
3. Jag är envis. Som få.
4. Jag sover dåligt om nätterna. (kan bero på tre barn)
5. Vill bo i Göteborg.
6. Älskar västkusten, och att bada i havet.
7. Är en omvänd badkruka. Svårt att komma i, svårt att komma upp.

Ok. Det var det.

8 ovanor. (har jag 8 ovanor?)

1. Älskar marsipan.
2. datorberoende.
3. Svårt att gå och lägga mig. Är uppe för sent. Egentligen.
4. kanske för ironisk. Typ.
5. gillar pojkband i smyg
6. blir arg när jag är stressad.(hemma inte på jobbet)
7. Tycker att en del är riktiga kverulanter.
8. ogillar folk som inte uppskattar livet.

Jaha. det gick ju fort. Och inte var det svårt att hitta  ovanorna....tyvärr. men alltid lär man sig nåt.


Nu skall vi se:

Syrran
Linda
Daniel
Gissan

Nån mer som antar utmaningen?


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Gissan

Hmmmm Utmanar du mig igen..?

Fuskigt ju.. ;)

Ah jag ska nog hitta på nåt...

:))

I morgon...



Ha en go natt.

Kram Gissan

2009-02-10 @ 22:16:37
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: Anonym

Hmmm..... Bilden laddade jag upp förra veckan så den är klar. Men den andra delen kör jag på. Imorgon...

God natt

2009-02-12 @ 22:51:42
URL: http://www.enjoywellness.se
>Jag som skrev: Cissi

Ok, nu har jag 'nteligen fixat en ny blogg...igen

2009-02-17 @ 05:28:26
URL: http://kanadamamma.myblogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0