grattis ännu ett år...

...til maken som fyller år idag.
tänker inte avslöja hans nya ålder, för det verkar ju vara känsligt...hahahah som jag ungefär.
Nej, jag skojjar bara. Det är inte känsligt.

Han gillar ju fortfarande att jag är två år äldre. Så det är han ju snabb att påpeka! Men det bjuder på jag på.
Idag fick ha ett playstation 3, och det nya James Bond spelet, Quantum of solace. Skall bli skoj. Bara det att uppenberligen är vår teve för gammal och skruttig och den är inte kompatibel med vårt nya playstation- så imrgon skall han få åka in och köpa ny teve också. Det blev en dyr klapp.

Men roligt.

Så nu har jag slängt ihop en Pavlova tårta. Gött.

 så grattis och

GOTT NYTT ÅR

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0