guldbaggen; hem till vem?

Jag hoppas på att "Låt den rätte komma in" skall vinna en bagge fär bästa film.

Eller åtminstone att Johan Ajvide Lindqvist får en bagge för bästa manuskript. Det är ju liksom ingen hemlighet att jag gillar honom.

Och Maria Larssons eviga ögonblick har jag inte sett, så den kan jag inte uttala mig om.
Rallybrudar är jag inte intresserad av.
Himlens hjärta verkar schysst.
De ofrivilliga känner jag inte till.

Men jag gillar Johan Glans i ledar-rollen.

Men varför sitter alla i publiken och ser så fruktansvärt spända ut? Oavsett om de är nominerade eller inte?
De kanske tror att polisen skall göra knarktillslag igen??

Då sitter de illa till, en del.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0