gulp. nu ligger man risigt till.

Alldeles nyss kräktes Gustav.  han vaknade, han halvvägs ut ur sitt rum och spydde på golvet och mattan.

Tänk om det är kräksjukan. Tänk om det är blindtarmen. Tänk Tänk Tänk.
Vem vet. Det lär vi få se....

Vi var ju på Leos Lekland med alla barnen förut idag. De har lekt som 17. Somnade i bilen på vägen hem.
De åt glass. Glass som inte var låglaktos eller laktosfri..... dumma mamma.

Det kan vara den.
Jag hoppas det.

Jag hoppas verkligen det.

Natten får utvisa. För säkerhets skull har jag stoppat i mig pepparkorn och handspriten flödar.

Lägesrapport kommer.

Se hela bilden

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Hoppas det är GLASSEN.....hörde just på TV.n att kräksjukan ahr börjat avta peppar peppar

2009-01-15 @ 22:33:26
URL: http://aragon.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0