Isbjörnsröv

nu har alla terrorister vaknat. Eller i alla fall storterroristen som kom och VÄCKTE oss andra kl 08.00 och NÄR fick vi sova så länge sist??
ingen aning, men det är ju klart att man blir väckt då. Så det vara bara att pallra sig upp kl 0830. fast nu känns det ju som om man har sovit bort hela dagen.

Snark. Jag skall inte klaga. Man är väl någorlunda utsövd. Inte illa. dessutom har jag fått i mig kaffe. Och då lever livet.

10 minus idag, kallt som i en isbjörnsröv, och solen lyser från en klarblå himmel. Snön gnistrar vit på taken, och endast tomten har gått i ide, Kanske man skall snöra på sig skridskorna?


Eller i alla fall gå ut.

Och frysa om näsan. och motstå frestelsen att slicka på en lyktstolpe.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0