välkommen tillbaka brorsan

Fick besök fre - lördag av min übertrevlige bror och hans genomgoa sambo.
det är alltid lika skönt och trevlig att se er!

tack för besöket, å välkommen tillbaka!!

Fick ett skuperkul spel som vi spelade igår kväll; Retro.
Typ TP, fas mycket bättre. Passa på att spela det om ni har tillfälle. Man kan vara taktisk (som min bror försökte vara, hahaha) eller så kan man spela och njuta. Skoj var det i alla fall.

Men idag har det plötsligt börjat snöa och drivorna lade sig som...tja...drivor på vägarna. Blev halt och svårstyrt. Så vi höll till på isbanan för där kändes det säkrare, hihi.

Ville stod på skridskor för första gången och han har nog en talang för det , tror jag. Inte brås han på mig inte när det gäller det, men han var duktig. Upp och gled fram som en annan Mats Sundin.

Nu får man ju vibbar på att han blir hockeyproffs och kan köra omkring mig i ett privatflygplan. Najs va.
En annan sak som har hänt är att vi har kört igång Playstation3 och det nya James Bond spelet.

Det är svårt att lära sig alla kontrolerna, och jag har en känsla av att om jag börjar spela så kommer jag bli sittande där. I timmar. I dagar. I veckor.

Så jag lämnar över det till mannen.

Play on, dude.


Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0