Han är död!

Han är död. Han lade av i eftermiddags.

Det sa: pjuuuuffftttsssssst.  En sista suck.


Och sedan blev allt svart.


Och allt för ett glas vatten skull.Som jag råkade välta omkull....... Små droppar vatten kom in i min bärbara dator. Sedan var allt över. Det blev tyst.

Jag vrålade. HELVETE. Slog handen i borden (att ett hematom i handflatan kan göra så ont)

Nu gråter jag. Måste till intensiven (läs datareparatören) med min vän imorgon. Min förlängda arm. Min livlina.


Hoppas att hjärt-lung-räddningen kommer att lyckas.
Om inte:  Han var en god vän. Han kommer att vara saknad. Tack Fujitsu-Siemens.




Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0