kollaps

det är så varmt att jag vet inte vad jag håller på med. Jag har ingen en aning. Fullständigt borta.



Uppenbarligen så har jag varit på ett virkmöte eller vad det är. Minns inget. Men jag har ett minne av tyrolerhatt och att jag virkat en behå som jag uppträtt i på en mystiskt tillställning. Ingen aning. Har till och med kommit på mig med att titta på Ernst på teve. Brr. Jag gör saker som jag aldrig trodde jag skulle göra. Vädret och värmen påverkar mig negativt.

i alla fall så har min hjärna smält.

Jag kommer därför ta semester. Semesterstängt på grund av sjukdom, kan man säga. Hjärnsmälta? Finns det någon diagnos för det?

Vet inte.
Kommer nu att dra till Väst. lägga mig i havet i tre veckor, ligga och vagga i strandkanten som en oliv i en martini.

Återkommer sedan.



Annars kanske jag hittar på andra konstiga saker. vem vet.

Adios på ett tag. Jag tar ledigt nu.






Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: anne

jo, det är ganska så FÖR mycket värme just nu..

2009-06-28 @ 20:10:49
URL: http://annebertelsen.blogg.se/
>Jag som skrev: Linda

3 veckor !!!! låter ju helt underbart !!!!! Om 3v har jag oxå semester... LÄNGTAR !!!!

2009-06-28 @ 21:35:06
URL: http://lindafamiljen.blogspot.com/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0