oj oj oj

nu har vi ställt till det.

Vilken fest. Vilket ös.

Vaknade upp och kom ut i köket. Fattade inte vad som hänt.



Där stod Ture och letade efter sina linser som han verkar ha supit bort under natten. Han rev sig i håret och bligade på mig där jag kom förbi. Han verkade uppenbart förvånad av att se mig. Det var ju trots allt min lägenhet.

Jag gick vidare till badrummet, tänkte slå en drill.
Döm min förvåning när jag ser att Tomas sitter i badet, och han har redan fått tag på en pizza. Så här tidigt på morgonen?!





Nåväl. Tänkte att jag får väl gå ut och kissa i Guds fria natur.

Där låg Svea. Hon verkar ha somnat under klädpokerpartiet som vi spelade igår.



Hon sov så gott att jag inte hade hjärta att väcka henne.

Men roligt var det. Och nu skall vi samla tomflaskor för att kunna hyra in en städfirma som kan sanera efter oss. Det där tyska lådvinet hade en viss, tja bieffekt. Man blev rätt trött. Och kräkig.

Väl mött nästa midsommar. Tills dess är det renlevnad och vattenbad som gäller. Man måste tänka på levern vet ni.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Junitjej

Vilken fest!

2009-06-20 @ 14:03:29
URL: http://junitjejen.se
>Jag som skrev: ♥ Johanna ♥

haha =)

2009-06-20 @ 14:24:03
URL: http://jojosplace.blogg.se/
>Jag som skrev: Linda

Glad att jag missade den festen.... :)

2009-06-21 @ 08:01:05

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0