snart drunknar jag i hundbajs

jag önskar att man kunde göra som i Madrid. Där får hundägare som inte plockar upp efter sina hundar böta. Mycket. typ 17000 får de punga ut för att de låter sina små älsklingars bajs ligga kvar på gatan.

Tänk om vi kunde haft det i Sverige. Jag hade jublat.
Jag hittar alltid hundbajs utanför vårt hus. det är några jäklar som går här och låter sina äckliga hundar bajsa och sedan kommer barnen och trampar i det. URK!

Böter och offentlig skampåle tycker jag hade varit lämpligt.  

Sedan skall de banne mig få plocka upp alla hundskitar med sina bara händer. Straff nog?


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Linda

Sätt upp en liten lapp :)



PLOCKA upp hundskiten..säkert kommer det hjälpa....för det är ju FÖR äckligt med hundbajs....

2009-03-07 @ 12:40:32
>Jag som skrev: Gissan

Vet inte om det är straff nog... De borde få sitt egna hallgolv inkletat med skiten!

Det luktar ju något vedervärdigt det där!

Fy.

Ja jag håller med. En allierad har du.

Här tar vi ingen skit! ;)



Go lördag till dig.

Gissan

2009-03-07 @ 16:12:51
URL: http://gissan.blogspot.com
>Jag som skrev: treamigos

Gissan:

Ibland ligger jag på lur i köksfönstret när hundj-larna kommer förbi....hihihi. en gång tog jag dem på bar gärning! (nu lät det som om jag är typ 70 år)



Linda:

Vi har satt upp plakat (grannarna och vi) men ibland tror jag att de låter hunden skita på vår uppfart bara för att jäklas.... men jag kommer snart på vem det är.... OCH DÅ!

2009-03-07 @ 18:56:08
URL: http://treamigos.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0