Hade faktiskt glömt....

....att ikväll tävlar Sverige och Malena i ESC.  Det hade jag glömt eller förträngt eller vad man skall säga. Tycker att det verkar omöjligt att säga hur det skall gå. Nu förtiden röstar folk hur som helst, och på vad som helst. Slänger manin lite dans och lite naket kan det gå hela vägen hem.
Eller hela vägen ut nedför backen. Man vet liksom inte. Ibland känns det bra. Artisten har satt numret perfekt, och applåderna rullar in över scenen, de andra tävlande har sjungit falskt, kissat ner sig eller kommit in fulla.  Så man sitter ju där och tror att det liksom kommer att gåspikrakt upp till toppen.

Men ju mera röstningarna görs, desta mera undrar man vad folk röstar med egentligen. För det går inte alls som man har tänkt sig. Det går åt skogen.

Så ikväll säger jag ingenting. Kanske inte ens skall titta. bestämmer mig sedan. För OM jag tittar, kommer Malena inte gå till final. OM jag inte tittar så kommer jag missa hela spektaklet. Jag vet inte, skall jag offra mig?

Vi får se. Jag beslutar sedan. Det är väl lika bra att hoppas på det bästa och vänta sig det värsta.

Och inte tvärt om.



tjolahopp, Malena.

Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Cammi

Vi får hoppas att Sverige kommer tillfinal, jag ska kolla iaf=)

2009-05-12 @ 15:21:58
URL: http://mubbel.blogg.se/

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0