mullvaden gäckar mig.

Nu har jag upptäckt det första hålet i min annars så fina gräsmatta. Förra året var det ju en mullvad som gäckade mig i flera månader, och till slut lyckades den f¨å gräsmattan att se ut om en bomb hade exploderat under jord. Underminerat hela marken liksom. Otäckt. Man kunde trampa igenom marken när som helst, och det kändes ju inte så tryggt.

men till slut fick jag den. En vacker morgon låg han där, viftandes, och fast i fällan.

Sedan fick gräsmattan vara fin.

Som sagt. Nu har den jäkelns avkomma hittat hit för att hämnas antagligen. Men jag skall nog ta den. Jag är listigare än så.

Undra om jag skulle helt enkelt annonsera efter en jägare som kunde komma hit och ta det rackaren.
Tror att jag skall ringa den här killen. "Bills MullvadsService AB i Osaby"



Han har ju ordentliga doningar i alla fall , och verkar ha ett jäkla temprament så han ger sig nog inte i första taget.
Det behövs.

Nä, jag skall nu gå ut och se om jag kan skrämma ihjäl den, genom att vråla ner gamla Meatloaf hits i hans tunnel.

Vad tycker du då?...

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0