nu måste alla ta tag!

Alltså det här med att vissa puckon får för sig att barn är något som de kan använda som handelsvara är ju helt galet. Sälja, köpa och byta barn som om de vore en sak, ett ting som man kan göra vad de vill med.

Såg en ny kampanj om detta. Ämnet är ju i och för sig alltid aktuellt, men hur skall man som vanlig "svensson" kunna göra något? Body Shop (där man köper goa handcremer och sånt) samlar in pengar tillsammans med ECPAT. Det är nån speciell typ av handcreme man kan köpa och nästan hela summan går till detta.

 Schysst tycker jag.


Vad tycker du då?...
>Jag som skrev: Hans Mikael

http://www.youtube.com/watch?v=1w3evmb-z4Y&feature=player_embedded

2009-09-20 @ 19:42:49

Skriv vad du tycker (snällt tack):

Jag heter så mycket som:
Glöm aldrig mig!?

E-post: (syns inte)

URL/Bloggadress:

Vad jag vill ha sagt är...:

Trackback
RSS 2.0